Dekoracja Dekoracja

Referencje

Sprawdź opinie wybranych klientów, z którymi współpracujemy

Łukasz Olchowski Koordynator Zakupów i Logistyki - UNIMOT

Jako niezależnemu importerowi oraz dystrybutorowi paliw ciekłych i gazowych zależało nam, aby wprowadzić system, który zredukuje koszty transportu oraz poprawi organizację pracy. Dzięki wprowadzeniu systemu zoptymalizowaliśmy procesy w zakresie organizacji ładunków oraz dostaw. Uzyskaliśmy również 100% przejrzystości procesów transportowych, od momentu zaproszenia przewoźnika do współpracy, po dostarczenie ładunku do miejsca docelowego.

Wojciech Stodolski Logistics Specialist - Stölzle Glass Group

Wdrożenie aplikacji Infracht w firmie Stölzle Glass Group podniosło efektywność pracy działu logistyki i usprawniło wiele procesów, w tym także wyboru podwykonawców i optymalizacji stawek za przewóz towaru. Wykorzystanie zapytania ofertowego wykazało, że różnica między najdroższą a najtańszą ofertą od naszych przewoźników może wynosić nawet 33%! Wprowadzenie modułu awizacyjnego dało większą kontrolę nad procesem dostarczania ładunków oraz usprawniło obieg informacji o firmach transportowych realizujących zlecenia.

Mariusz Sapiołka Specjalista ds. zakupów - Multi Packaging Solutions

Platforma logistyczna dostarczona przez Infracht to narzędzie, którego szukaliśmy od dłuższego czasu. System jest przejrzysty i bardzo intuicyjny, w związku z czym jego obsługa zarówno po stronie pracowników naszej firmy, jak również przewoźników, jest bardzo łatwa, a samo wdrożenie platformy w naszej firmie, dzięki pomocy zespołu Infracht, odbyło się sprawnie i bezproblemowo.

Krzysztof Rajkiewicz Specjalista ds. transportu - Swiss Krono

Platforma Infracht zdecydowanie ułatwia współpracę z przewoźnikami, upraszcza procedurę sprawdzenia aktualnych stawek i skraca czas pracy logistyków związany z organizacją transportu. Nie bez znaczenia jest również spadek kosztów transportu.

Kamila Krawczyk-Kunert Specjalista ds. eksportu - Ferax Sp. Z o. o.

Codziennie wysyłamy nasz towar w różne zakątki Europy, co wymaga kontaktu z szeregiem przewoźników. System pozwolił nam znacznie ograniczyć czas potrzebny na telefoniczny i mailowy kontakt z przewoźnikami i przenieść komunikację na platformę logistyczną tak, aby cała historia przeprowadzanych transakcji pozostawała w jednym miejscu, dedykowanym do zarządzania transportem. Dzięki temu zyskaliśmy czas, który możemy przeznaczyć na inne pilne tematy w naszym dziale.